Ok. Aku sunyi. Lonely. Sapa ada masalah? Ada jom gadoh. Aku xbalek penang sebab tiket dah abis la. Haih, susah la macam ni. Nak wat pa tatau. Besok ANIP OGGY ajak p tgk wayang. Ok2, nak tengok! Konpem ar. Jgn nak cancel na. kesian la kat aku dok sorang kat kolej. Xdak org. hantu ada ar.
Mai la teman aku, hampa ni x kesian ka dekat aku. Ana! Nana! Mona! Azi! Wani! Lin! Sara! Jem! Khalis! Qbal! Amir! Najib! Shaer! Aiman! Adli! Kuzaidi! Sapa2 la,teman la aku! Waaaaaaaaaaa!
Aku rasa down gila ni.
Antara sebab-sebab munasabah serawak aku down :
1- Result mid sem macam cilaka. Haih. Aku study kot. Hmm. Susah la macam ni. Rasa nak mati. Tapi bak kata anip, slagi lom final,stadi3! Dah jawab exam t,rasa macam x leh wat jugak, selamat mati. Hehe!
2- Lagi berapa minggu nak abis PASUM. Weh,nanti kalau aku rindu hampa suma cam na. hampa dah la umah jauh2 ngn aku.
3- Aku rasa geram sebab member aku sorang ni suka wat emo ngn aku. Ingat aku ni awek dia ka. Blah la lu. Bila aku x reply msg,mula la nak anto msg kat aku bnyk2. Haih! Apakah. Xdak keja lain kot.
4- Baru ja lepas dgr lagu jay sean- DOWN. Hahahhaha.
Aku sekarang boleh keep smiling. i’m thinking. I’m thinking. Haha! Pk apa yah? XD ngaa! Ada la. Kepada pmpuan gila bernama NUR AINA yang bernumber talipon 0175635214 sila mampos. Aku rasa masalah ngn pompuan yang asek ngacau idop aku dah tamat. Sim kad lama tatau hilang p mana tah. Malas nak cari dah,. Sumpah x mau cari. So skrg dah pakai number baru.
Aku rasa hidop aku aman kot. Sekarang,u can’t stop thinking bout me kan? Haha. (dat particular guy)
Jumaat, 12 Februari 2010
BARU tapi Lama
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
4:49 PTG
6
Tempahan
Khamis, 4 Februari 2010
Ramai orang satu kepala
Hari ni x sembang banyak. Cuma aku slalu cita pasal classmate aku yang best,so ini lah kami bila bersama. ENJOY! Haha.



Ini ucapan aku wat korang suma eh.
Aiman : ang ketua kelas kami yang bertanggungjawab la. Aku respect ang even ang ni macam bermasalah. Hahahha
Hamdi : kawan bek aiman. Skrg dah maju doh. Ada skandal. Haha! Moga bahagia. Aku nak kopok lekor!
Sara : aaa sapa pnya skandal. Xtau! Xtau! Haha. Kau baik dan kalot. ;)
Ayu : memang kau ayu. Haha. Kau baek.
Efa : kau satu2nya member aku yang tau pasal aku. Haha. Bebeh,kalau hayat datang bleh pilih nak amek orang gaji,aku pilih kau k. ^^
Zurera : kau kejap ada kejap x dak. Ailykeyu.
Aja : hehe,aku suka ckp kelantan ngn ang. XD
Lin : jom p beli kontek lens. Lalallalal..
BIBI : my best fren dalam kelas. Dia senior! Jgn melawan hahah.
Najib : macam PM plak. Hehe. Org kedah. Dekat ja ngn aku. Bila nak mai umah?
KHALIS : slalu berada disisi ku tiap kali aku nak mintak tolong. Makaseh. Ailebiu ah. Kau havoc! Susah nak cr kawan macam ang. Makaseh teman aku sepanjang aku dok kat um. Aku ni nakal sket ja kan. Haha
AMIR : aku seyes xsangka ang ada kembaq. Tapi awat kembaq ang kecik? T_T
IQBAL : jgn mengusutkan keadaaan dunia.
ALVIN : haha. Allllviiinnnnnnn.. *gaya alvin n d chipmunk* aku pandai ckp iban sbb dia ar.
Daud : hehehhehe skema pnya budak.
Firdaus : dia..aa…..tempat…aa…malu lah. Hahhahah. Xmau ckp. Muka macam baik ja. Blah ar daus.
Ariff : hehe! Pandai!
Azmi : aaaa xkenai.
Shaer : hensem. !! ;)
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
11:56 PG
8
Tempahan
Rabu, 27 Januari 2010
Esok ada kuliah!
It was d best hangout eva! Seyesly aku ngn member2 aku rasa macam nak lepak macam ni lagi. Duit pn x banyak keluar. Cuma tenaga sahaja yang diperlukan. Kami keluar lepas habis kuliah. Sampai malam. Even nampak macam kejap ja kami lepak2,tapi asa macam seharian ja. Aku ni mmg suka snap2 pixx. Tapi kalau nak karang karangan ni mmg aku lemah sikit kecuali la kalau aku tgh hangin satu badan.
Langkah kami bermula dari stesen universiti. Pas tu amek train g masjid jamek! Fuyohhh. Macam2 gak la beli. Tapi xdak la sampai melampaui batas. Still on d jalan yang benar. Pusing kat area tu sampai puas. Nak cita kami jalan kaki sampai ke mana tu memang xkan habis. Sbb memang best. Patut kami overnight ja malam tu. Tapi sebab besok ada kuliah,so kena la cancel. ^^
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
6:15 PTG
6
Tempahan
Selasa, 12 Januari 2010
Aku bersama mereka
Semekom semua. Aku nak wish hepi besday kat MUZ! Well skrg aku nak dedahkan aktiviti terlebih sihat. Sumber datang daripada aku sendiri yang menjadi mata kaki kelas aku. hehe. Mereka-mereka teman ku di sekula,opsss i mean tempat aku belajo skrg la.
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
11:10 PTG
4
Tempahan
Jumaat, 1 Januari 2010
Fly Lalat Terbang
Apa aku wat semalam cuma dok layan muvi sampai aku tkejut kol 12 bunyik bunga api. Waaaa. Walaupun aku x tgk pn bunga api tuh,sedeh sbb aku ingat lg time aku kat penang. Caya lah. Mmg best. Lepak sampai kol bapa tah kat pantai. Kalo kat kl ni,haish. =( geram la. Neway aku next 3weeks dah start exam. Shit. Study pn x masok lam kepala otak. Apa2 ja lah. Aku saja ja
Ok,tu saja aku nak beletiaq. Dok bz banyak sangat keja nak wat. Tu yang malas nak update. Kalo aku rasa nak update,aku update eh. Aku tau korang mst rindu nak layan shi sha kat tempat aku ni. Sorry weh skrg dah tukar jadik kawasan no asap asap here. Hehe. Chalo! Hepi new year. Tp org islam xbaik sambut. Alaa sekadar wish saja. May GOD bless us. =)
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
11:38 PG
2
Tempahan
Jumaat, 11 Disember 2009
Bahasa Kuno
Boley aku survive kat pasum ni? Haha. Tgk ar macam na. sem 2 ni mmg mcm shit. Suma benda susah,mana ada benda senang dalam dunia ni. Bab blajar mana boley campur dengan hal lain. Kalau pasal study,aku kena serah kat diri sendiri utk settlekan hal ni. Wawawa. Aku bukannya apa, kesian dengan otak aku yang xdapat menerima pasal chemistry ni, otak suda jem. Tapi demi my parents,aku go on je lah.
Bout my life pulak,aku rasa macam nak insult someone disini. Si barua alam itu mesti suka sebab 2 bulan telah berlalu peristiwa di mana aku bergaduh dengan kawan-kawan baik aku dekat tempat blajar aku. Ngaa. Pukimak si barua alam sebab dia tuduh aku macam-macam nak bagi aku dengan kawan-kawan aku bgaduh. Memang dia berjaya melagakan kami bagai ayam. Setan n binatang kau la. Aku x pernah la ada kawan macam tu. Tapi berkat doa,aku dan kawan-kawan aku dah kembali bersama semula. Hehe. Amin. Mmg perangai macam fuck. Aku bukan nak menggunakan bahasa kesat di sini. Hanya mencemarkan nama baik blog aku saja. Cuma aku nak mengambarkan betapa buruk seburuk buruk alam lah si barua alam itu. Aku harap dia kembali ke jalan benar.
Kenapa dia seumpama babi?
1- Dia suka perasan dirinya hot sedangkan mukanya penuh dengan jerawat dan hitam
2- Perasan sendiri bila mengatakan dirinya menjadi rebutan wanita-wanita di sini
3- Gaya konon abis model la sedangkan jalan macam pondan
Kalau nak mengata orang,memang aku jadi juara bertahan. Maaf la kepada sesiapa yang tidak puas hati dengan penulisan aku,sila blah dari blog aku. Aku hanya memerlukan orang-orang yang menjadi penyokong aku saja. Bila terkena baru terasa weh.
p/s: depan kau aku belagak baik. Bcakap dengan kau apa suma. Lain kali nak kutuk n nak mengata aku,cermin dulu diri tu. Sebab aku ada rancangan terBAEK nak bagi kau mampos cpt sket. Ngaa! ;)
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
1:42 PG
8
Tempahan
Rabu, 2 Disember 2009
Jarang bukan bermakna kain pelekat
Kasara ngamuk macam singa ja aku x update blog. Bukan malas. Hanya malas. Apakah? Ngaa. Aku baru ja abis cuti sem. So skrg start new sem. Malas doh. Kalau boleh nak cuti setaun. Hhehhehehe.. Tunggu abis belajar baru boley la. Antara manusia yang komplain atas ketidak update-kan blog PLATITUDE aku :
Sarah samz : sudah semestinya. Asek warning aku suruh update.
Ahmadnazri : cakap dah berkurun x nmpak aku update. Xsampai lagi 2 bulan kot.
Farahin : aku tau ang marah sebab ang x leh baca apa jadi ngn idop aku yang jauh dari ang kan?
Wani rush : eleh2,baru saja kita jumpa kan. Aku cita macam2 dah kat ang.
Azz : Blah la lu. Bajet suruh aku update sebab nak aku buat duit.
Muz : mana tah mamat tuh. Aku rasa dah kena makan sama jin.
Shaer : macam la ko ada blog. XD
Mario : dalam sangkar.
Kukicip : Hahaha,x dak gosip ok. Suma baik2.
Anip Oggy : dalam kuliah asek tidoq ja keja. On9 game suka plak.
Dan suma follower aku kan? Haha. Kalau x,korang mesti x isap shisha kat blog aku nih.
Ngaaa. So,welcome back to myself and i.
Rindu sama blog ini jugak. Kalau dah x tahan korang rindu aku,add ja aku kat fb.
Ms aku nadia_samz91@hotmail.com
Dah,malas nak merepek panjang macam orang tua nyanyok. Semekom.
.unpluged.
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
7:00 PTG
8
Tempahan
Jumaat, 9 Oktober 2009
Rabu, 23 September 2009
Raya raya raya raya
RAYA KE-EMPAT
Mula Hidop : 23 September 1987
Sehingga Hidop : 23 September 2009
Umur Hidop : 22 tahun
Perwatakan : Mereng,sewel tahap malaria..bla bla bla..
Ucapan : HEPI BESDAY, hadiah lu,postpone la. Gua x dak duet. Haha! LUV ya.
Notis Penyelenggaraan Oleh
Nadia Samz
pada
12:00 PTG
4
Tempahan














