Selasa, 2 Mac 2010

HARI ini

Kepada BIBI SURYA :




Dalam kelas aku,ang kawan 1st aku. haha! Aku gelak guling2 tgk ang 1st day. wow! Cam orang ala ala indonesia auww. ^^ Pastu dah lama2,kita kamching. wah! Best. Kekadang kita selalu gak keluar lepak berdua ja. Orang lain jgn kacau line!




So,dah lama lepas tu pulak,lagi2 rapat. Macam2 gak masalah dia cita kat aku. hehe. Yang paling lawak,ang slalu tercakap loghat bahasa aku. Sori k, aku penyebar dakyah berjaya.

Pas abis pasum ni,aku xtau la samada jumpa ka dak ang. sedih woh. Well,aku arap ang x la lupa aku na. Sama gak cam member2 lepak kita.



HAPPY BIRTHDAY.

May God bless u.

sayang kau. ^^

4 Tempahan:

Sarah Samz berkata...

saya mahu berkenalan dgn jejaka yang mengeliat di gambarajah pertama! sgt sepsi lah macam harimau kumbang.

Nadia Samz berkata...

hahahahha dia bersama 2 lagi rakannya.
pak arab beb,
auwww.
hensem.

bibisurya berkata...

hahahahaha...lawakkkkk
hahaha sepsi kerrrrrr
die kat hot stuff.hahahaha

Nadia Samz berkata...

hahahha betol3! XD

 
template by nadiasamz