Khamis, 24 Jun 2010

Tagged by Him

1) Adakah anda rasa anda hot ?
Hot tu mcm mana? haha

2) Update wallpaper laptop yang anda guna skrg ?


3) Cerita pasal gambar ini .
Bill Kaulitz,,i LoVE u! XD haha

4) Kali terakhir makan pizza ?
Lupa sudah.

5) Lagu terakhir yang anda dengar ?
Om Shanti Om. Shah Rukh Khan pnya cita.

6) Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
Bernafas dan menggoyangkan kaki.

7) Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
Adichan
Nad

Tag orang , siapa yang nak kena tag?
-Farah Yusof
-Azwani Rush
-Fatin Zabidi
-Nana
-Fatimah

9) Siapa orang number 1 pada anda ?
Org yg bagi tuti kat aku.

10) Katakan sesuatu pada orang number 5
Buat tag ni! hahahha

11) Number 3 ada hubungan dengan siapa ?
Teada. rasanya. :D

12) Bagaimana pula dengan number 2 ?
Skandal aku.

13) kata - kata cinta pada orang number 4
Miss u baby.

14) Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag .
1- suka org gigi besi.
2- dy mmg sayang aku.
3- dy selalu risau pasal aku.
4- she's rock!
5- sweet gurl.

1 Tempahan:

fatimah arr berkata...

saya ke num 5 tuh? hehe :D

om shanti om? best citer uh..xbosan tgk..

 
template by nadiasamz