Sabtu, 24 Januari 2009

Hari ini bukan semalam

Semalam aku dah mencuba nasib dengan kereta. Hari ini pula, 1st time aku bawak motosikal. Aku x sangka yang aku ni macam penunggang hebat lah. Rupa-rupanya baru aku tau yang bawak motosikal ni bukan susah mana pun. Aku harap-harap lepas ni aku boleh dapat lesen cepat sikit. Dah malas lah nak buat praktikal. Heeeee.


Rock star

Aku hari ni keluar dari rumah pada pukul 8.30 pagi. Walaupun dalam jadual aku ditulis start pada pukul 8 pagi, aku sengaja keluar lewat dari rumah. Sebab aku dah tau,kalau aku pergi awal ke sana, aku hanya membazirkan masaku dengan duduk termenung menunggu giliranku. Hahahahaha. X pa lah. Aku x dak apa yang nak diceritakan lagi. Yang pasti,tadi aku pusing satu IDI macam orang gila dengan menunggang motosikal cabok kat situ. The end.

0 Tempahan:

 
template by nadiasamz