Isnin, 19 Januari 2009

M.U.H

Semalam Anugerah Juara Lagu 23, aku sokong ar Meet Uncle Hussain menang. Memang patut pun! Tapi aku nak bangkitkan satu isu yang patut kita fikir sekejap.

M.U.H dapat RM25,000 sebab menang sebagai juara dan dapat RM12,000 sebab menang kategori pop rock. So,diorang dah dapat RM37,000 yang perlu dikongsi. Kita lihat pula pemenang persembahan terbaik,pemenang kategori balada dan vokal terbaik iaitu Faizal Tahir. He’s rock bebeh! Dia dapat RM10,000 + RM12,000 + RM10,000 = RM32,000. So,dia dapat banyak tu sorang. Fulamak!



So,kalau la aku yang boleh tetapkan duit yang akan diberikan kepada pemenang,aku akan bagi RM50,000 dekat M.U.H!! hahahahhahah. =)

5 Tempahan:

shafiq shukri berkata...

ish..aku mmg x puas ati M.U.H. mng.. bukan sedap pn nanyi..ish...

Nadia Samz berkata...

hahahhaha..
biaq lahhh..
aku kisah pasal duit ja.
^^

Nana Chocaholic berkata...

MUH mmg best gila malam tuh..
naek gila i mase dorg perform ;)

pia berkata...

brader bwh..,,
yeka xsDp?
ampa nyanyi sdp sgt kewh?

huhu

Mmg ptt MUH mng doe..
lgu sampai syurga tu xla tera mana sgt ponn,..

lagu untukmu tuh tokwan kmi pon ska doe..

haha

Nadia Samz berkata...

yaya!

dia mmg mcm tu.

xhargai seni.
wawawawawa..

yg penting aku x pueh ati pasal duet.
keh3!!

^^

 
template by nadiasamz