Sabtu, 31 Januari 2009

Lepak-lepak

Semalam aku bercanda-canda dengan sis aku Sarah Samz and my kazen. Kami ke tempat usual yang sudah menjadi port kami melepak sejak-sejak cafe ini di buka : Island Red Cafe. Jadi aku bersama yang lain bercanda di situ dari pukul 3 petang sehinggalah 7 malam. Kemudiannya, kami ke rumah tok kami untuk solat maghrib di situ.


Tepat jam 8 malam,kami keluar ke Sunway Carnival. Tujuan utama kami ke Sunway Carnival adalah untuk ke Giant-menemani kazen aku bershopping di situ bersama keluarganya. Tapi hajat aku dan sis aku tergendala apabila ‘Bride Wars’ akan ditanyangkan pada pukul 9 malam itu juga di Golden Screen Cinema Sunway Carnival. Jadi,tanpa memikirkan apa-apa,aku dan sis aku terus membeli tiket wayang. Selepas itu,aku dan sis aku memberitahu kepada kazen aku bahawa kami tidak jadi untuk menemaninya membeli belah di Giant bersama keluarganya.


Yeah! Akhirnya cerita yang telah aku nanti-nantikan dapat juga aku menontonnya. Jadi, cerita ini sebenarnya menceritakan tentang 2 sahabat baik: Liv dan Emma, yang akan berkahwin pada tarikh yang sama dan tempat yang sama. Sebelum perkahwinan itu dirancang,Liv berjanji akan menjadi ketua pengapit pada hari perkahwinan Emma. Manakala Emma juga berjanji yang sama pada hari perkahwinan Liv. Bagaimanakah mereka menyelesikan masalah mereka ini??
p/s: Saksikan cerita ini di pawagam. Yesh3!!

2 Tempahan:

Unknown berkata...

Next tuesday, teddy bear free. Is aku x tau. ajak la tgk wayang. Haha! Euwww~!

Nadia Samz berkata...

hahahhaha..

is e2 sgt perasantan.

x brapa suka dengannya.

teddy2 dah ahh..

weeee~

 
template by nadiasamz