Jumaat, 16 Januari 2009

SORRY

Sorry sebab aku dah lama x update blog aku ni. Kalau semua nak tau, aku agak busy dan banyak lagi benda lain yang perlu aku buat. So, perkara-perkara yang telah aku lakukan sepanjang aku x update blog aku ni ialah:

1. Aku dah addicted bermain game Virtual Villagers - The Lost Children. Walaupun main game ni memerlukan kesabaran yang tinggi,tapi aku tetap berusaha untuk membina satu tamadun yang sukses! Tetapi pada tanggal yang x perlu diingat lagi,semua penduduk-penduduk di Platitude Island telah mati keracunan makanan. OMG! Aku sangat tidak percaya dengan kejadian buruk yang telah menimpa tamadunku. Aku sangat kecewa dan tiada apa yang dapat mengubat luka di hati ku ini. =(







2. Aku juga bekerja sebagai lebih kurang macam cikgu tusyen di sebuah pusat tusyen iaitu KUMON. Aku telah beradang untuk mencari duit sebab aku dah semakin pokai. Majikan aku merupakan bapa saudaraku sendiri.


3. Aku juga turut bekerja sebagai orang gaji di rumahku sendiri. Kekadang aku dibayar, kekadang apa pun x dapat kecuali pahala sahaja. =)



4. Last sekali, aku selalu sangat lepak-lepak dengan kakak aku kat luar. Pergi mana? Ada laa.. Some where only we know! Kalau nak tau apa-apa,tengok 'Reveals'. No time nak update blog.

Hahahahha. So,perkara-perkara di ataslah yang telah menyebabkan aku terstop dari meng-update-kan aku punya blog. Sorry again eh. Tapi sekarang aku dah kembali!

5 Tempahan:

Unknown berkata...

beb, rumah pak ngah ada ps3, rumah tisha ada wii, kt beli xbox 360 jom? haha. awat x mention kasaramu ini paling hebat main game virtual village tu? haha.

shafiq shukri berkata...

adoi kot..
haiya..
kaya dia nanti.
adeh

Nadia Samz berkata...

kaya ka shafiq?
h0h0h0h0h..
t aku bagi ang sket. ^^

Nadia Samz berkata...

cehhh..
ha la..
kakak saraku saja yg jagoh maen 2.
XD

Far_east berkata...

2 pulaa...ahahahaa

 
template by nadiasamz