Selasa, 10 Februari 2009

Cerita lidi 001#

Watak utama: Perempuan lidi MERAH (M)
Watak sampingan yang tidak diberi upah: Lelaki lidi BIRU (B) dan Perempuan lidi OREN (O)


Cerita ini mengisahkah M dan B yang sudah berpacaran selama 2 tahun lebih. Tiba-tiba pada suatu hari, B mintak clash dengan M. What the fish! %$^#!! Kesian gila ngan M.



Alasan tak munasabah serawak si B mintak clash adalah sebab mereka x sehaluan dan alasan yang x boleh blah skali : jarak kampung halaman masing-masing tersangatlah jauh. Kata-kata basi semua itu x boleh pakai la B ooii. So,x pa lah. Memang bukan jodoh kot- M fikir-fikir balik.



Tapi,tanpa di duga, M mendengar satu berita yang amat mengejutkan seluruh penduduk marikh. Rupa-rupanya si B bermain kayu tiga kudung cacat kerusi tiga setengah roda. Astaga! Macam lah si B tu hensem sangat nak jadik player. Cehhh~ rupa-rupanya sebab si O lah,si B mintak clash.


Apa lagi,baran gila lah si M tu. Tanpa menunggu sesaat lagi untuk bernafas,M terus bertemu dengan O dan aja aja fighting! Heeeee. So,mereka pun bergaduh la ibarat kucing sedang bermain tampar-tampar menggunakan kuku mereka. Meowww3! Dushh2! Hiyaakkkk!



Sedang mereka hangat bergaduh,si B datang dan masuk campur serta membela si kekasih hati barunya O, yang 0.000000000% hot,100% sengal, dan 99% kerek. Konon-konon nak jadi hero. Pergi mampos la #*@$! O sangatlah memalukan kaum wanita.yeksss! B membela mati-matian si sengket itu. Ibarat M di tendang masuk ke dalam gol *tong sampah*. Waaaa.. =O



Selepas itu saja, M terus bangun dan blah dari situ. Apa yang dilakukan oleh M selepas itu ialah bermain monopoli : bersama-sama adik beradik yang paling disayanginya. ^^
H0h0hhhh0h0.. Suka hati korang loh nak buat cerita ni ending macam mana. Aku x kisah. Asalkan B and O akhirnya dijadikan roti sardin yang digulung-gulung menjadi hotdog. Harap-harap mereka berdua disumpah menjadi kutu. W0ah3!! XD

p/s: Lelaki kacak menakutkan saya. *Cerita ini tiada kaitan dengan hidup ataupun yang telah meniggal dunia*

16 Tempahan:

naz berkata...

haha:)
saya pula takot gadis cantik :)

shafiq shukri berkata...

cerita megarut.
:P

naz berkata...

nice beb :)
pic nie u lukis ker?

Nadia Samz berkata...

hahahhaahah..

haah,pic tuh i yg lukis naz.

^^

Nadia Samz berkata...

mengarut pun ang baca gak shafiq ku syg bau kentut.

wawawawa..

p i a berkata...

haha

hg pon kna tag doe..

weyh, kwn hg tuh mmg babi r!

Nadia Samz berkata...

bkn setakat babih,tupai anjing suma mmg dia.


wawawawawa

ang tag aku eh
??

wawawwwaaaaa!

TipsGoda berkata...

cantik lukisan hehe..

Fatimah ARR berkata...

best owh..

Nadia Samz berkata...

hehheheeheh.. tq.

syakey berkata...

lukisan kiut je. XD

cta manarek. hahaha
ske

;D

Nadia Samz berkata...

hhahahhaha..

see da leg arr beb.

^^

tq2!!

Sarah Samz berkata...

kretip.

darl, nantikan cerita aku pulak! haha.

Nadia Samz berkata...

ok dear!
XD

nami o fish berkata...

rasa-rasa cerita ni macam diketahui sayep je.

hahahaha!

rasa-rasa ikan la..tapi nak menconfirmkan tu,xleh kot..

huhuu!

Nadia Samz berkata...

cita ni kan dah bg tau x dew kaitan ngn yg idop atau pn dah mati.

^^

 
template by nadiasamz