Isnin, 23 Februari 2009

Pantai!

Rasanya macam sebulan aku x update blog aku walaupun hanya beberapa hari. Aku agak malas beberapa hari sebelumnya. Dan kini aku kembali dengan cerita yang baru. Kawan aku Wanie telah bermalam di rumah aku selama 4 hari 3 malam. Hahhahahaha.. So,dia dah tunaikan janjinya untuk membelanja aku dan kakak aku menonton wayang. Kami menonton cerita The curious case of Benjamin Button. Walaupun ceritanya agak panjang,tetapi sangatlah menarik. Jalan ceritanya amat menyeronokkan. Lepas tu,kami berkoya-koya sampailah pukul 12 tengah malam. Eh,yang pasti kami pulang ke rumah sebelum keesokkan harinya.


Keh3! Kami ada singgah sebentar di USM untuk bertemu seseorang,tapi disebabkan dia tidak mengangkat telefon daripada kakakku,tiada jodoh untuk kami bertemu. Nami O Fish! Masalah ini ditujukan khas untuk mu. Agagagagaga. =)

Ini bukti.

Lagi satu, yang aku rasa nak minta pendapat semua yang membaca blog aku ni. Apa pendapat korang tentang SKANDAL?? Perlukah skandal itu wujud? Bagi aku,kalau sesiapa yang nak buat skandal tu,pastikan korang tu berstatus : single. Aku rasa x patot korang ada skandal kalau korang dah ada bf/gf. Ingat la weh, what goes around comes around. Jangan nanti korang sendiri yang merana. Ini tidak bagus untuk kebersihan sungai kita. Cintailah sungai kita. Hak3!!

7 Tempahan:

syakirahmn berkata...

ouhhh pantai...


XD

Cob Nobbler berkata...

hahahaha!
tahukah anda bahawa saya hanya berada di bawah lingkungan 100 meter dari tempat kejadian?(gambar no.2 tu)

tetapi malangnya telefon di sini seolah2 macam tak boleh berfungsi kerana line telefon umpama di bawah kubu saddam hussein?

about skandal,ni opinion ikhlas dari sayep la.

seboleh-boleh kita nak setia.nami dengan arwah gf nami,hidup beribu batu pun,sorang kat mesia sorg kat canada,still boleh maintain relationship tanpa ada skandal atau cinta tiga segi.

tapi kadang2 yang dekat ni boleh berskandal-skandal pasal bila lover/significant other lebih gemar untuk jadi skuad perisik atau polis untuk bertanya-tanya soalan kepada tahanan,maka susahlah orang.

pendek kata,jadilah kekasih,bukannya skuad perisik untuk jadi lover yang baik dan utk pasangan tidak mencari skandal.

simple as that.

NAZ berkata...

ya lar.
saya rasa sungai kita
tidak patot tercemar.
jagalah sungai kita
untuk keturunan kita.
nanti batak plak dorang
nak tgk rupa sungai kan kan :)

Fatimah ARR berkata...

ade kene mengena ke sungai dgn skandal?

Nadia Samz berkata...

sungai3!! :P

Nadia Samz berkata...

bagi pndapat la weh pasai skandal bukan sandal. aggagagaag..

Cob Nobbler berkata...

sandal harganya RM10 je kat bundle pulau tikus.hahahah!

 
template by nadiasamz