Khamis, 25 Disember 2008

Boyfriend baru


Hari ni aku pergi tengok movie baru yang akan keluar kat pawagam new year neh iaitu Bedtime stories. Tp GSC dah tayangkan dah hari ni. :)
Aku dengan suka hatinya pergi menonton cerita ini bersama kakakku di GSC Sunway Carvival.
Sangat seronok ceritanya dan aku dah temui kekasih aku yang baru di dalam cerita ini.
Walaupun dia bukan watak utama,tapi dia HOT!!
XD

Amacam? Mengancam x? Dialah kekasih baruku! Russell Brand nama lalink aku ni. wawawawa..
Dia HOT and ROCK! \m/
Kalau nak tau dia bawa watak apa dalam cerita ni,tengok lah movie ni yah.

7 Tempahan:

Unknown berkata...

boyfriend baru mu mcm freak sj. taste mu lagi pelik. haha!

Nadia Samz berkata...

porahhh!!
kacak la jugak.
tp hitrik roshan bangladesh tu lagi kacak!
XD

Unknown berkata...

kentut mu mamat bangla tu hensem.
haha!

Nadia Samz berkata...

oiiii!
asalkan dia HOT!!
XD

Far_east berkata...

oiccc...lawak laa dya dalam crita 2....sleping Panic,,ahahahahahahha

Unknown berkata...

tambah power mata!

Nadia Samz berkata...

yahhh!!
ku chenta dia!

 
template by nadiasamz