Ahad, 28 Disember 2008

Kakakku yang rajin+baik!

Tengah-tengah aku compose pasal bahasa apa? (di bawah ni), kakak aku membawa pinggan yang ada roti bakar yang aku pun x tau apa intinya!!

"Apa ni?",kataku.
"Apa? Makanan lah",kata kakakku.
"Ni makan malam ni ka?"aku bingung.
"Makan lahhh",katanya.

Aku melihat pada roti ala2 sandwich itu. TERKEJUT aku apabila melihat ada kurma diatasnya!
waaaaaa..Kakak aku mesti sangat baik sebab dia tahu adik dia yang sorang ni x makan malam lagi.
Lapar gila!

"Kenapa ada kurma?",soalku pelik.
"Makan je lahh!",jeritnya dari dapur.

Aku pun makan sandwich tersebut!
waaahhh!
Sangat sedap. Macam naked Chef yang buat! XD
Aku sangat gembira!
Perut kenyang.

Aku tnya la kakak aku tu.
"Inti apa ni?"soalku selepas habis melahap makanan tersebut.
"Alaaaa,telur-telur yang dapat dari kenduri hari ni",jawab kakakku yang seorang lagi yang sedang bermain game disebelah ku.
:)
ohhhh,patut lahhhh..
Sangat sedap!

p/s:Jangan membazir makanan. I recycle FooD!
perghhhh!
XD

5 Tempahan:

Unknown berkata...

starwberry blended satu.

Nadia Samz berkata...

porah!
rm13.40 satu!!
&%^$%#!!

Alone berkata...

*nyam3*

i luv sandwich telur. uh.

Unknown berkata...

bkn~
rm 14.30.

Nadia Samz berkata...

i pn suka makan suma roti!!
haahhahah

 
template by nadiasamz