Rabu, 31 Disember 2008

Kereta baru beb!

Hari ni memang hari yang aku rasa macam kena kejutan elektrik! Yah, rupanya kereta idamanku berada di hadapan mataku. Aku sangat gembira kerana telah diberikan peluang untuk memiliki kereta ini.Import dari singapore daa. Adakah aku sangat hebat? Yaaa, aku tahu kereta ini hebat, tp kereta ini aku yang punya. Wawawawawa… XD


Amacam? SKYLINE adalah nama boyfriend baru aku. Aku rasa sangat teruja bila melihat kereta yang akan dimiliki sepenuhnya olehku ini. Hati aku bagaikan hendak luruh dari tempat asalnya. Aku tidak tahan melihat kereta yang selalu hanya ku lihat dalam majalah,berada betul-betul di depan mata aku! Aku begitu tidak percaya.

Apa lagi nak buang masa,mulalah aku nak berposing maut dengan boyfriend baru aku ni. Aku lebih teruja untuk berasa di dalam bonnet kereta aku ini! So ada siapa-siapa nak berkenalan? Hahahahha.. No way! He is mine!! Sekarang aku on the way nak ambil lesen. Lepas daripada beberapa bulan ni,aku sudah pasti akan dibenarkan memandu kereta idamanku ini! XD



SKYLINE!

SKYLINE!

SKYLINE!

SKYLINE!

SKYLINE!

SKYLINE!

Akanku seru namamu dikala tiap kali ku bernafas! XD

6 Tempahan:

Bro Framestone berkata...

waduh kamu punya kah ini

Tanpa Nama berkata...

wow..
kEtE skyline..
wuwuw.. besh ni drive,.. pinjam bley? :D

Tanpa Nama berkata...

fuyoo
keta bwuu
tpi kan
plat keta awat wana kuning..
ahaks..
fake..
heheh


peace!!

mrberett berkata...

wahh..dapat skyline ker?untungnyer

Unknown berkata...

weh, no plat kaler lain. mesti ang ni kerabat-kerabat bangladesh kan? haha!

Nadia Samz berkata...

x fake pn.

 
template by nadiasamz