Rabu, 24 Disember 2008

Miskin!

Hari ni bila aku on saja ym,kawan aku ramai yang buZZ! hah. Banyak yang cakap aku dah sombong. Weh,korang bukan tau aku macam mana sekarang. Perghhh!
Aku sekarang dah jatuh miskin laa. Aku x topap pun number aku sebab aku miskin lah. Aku ada masalah dunia tau ak. Tolong ah. Paham2 ja lah. Aku pakai kredit,korang x pa lah, kaya. So,aku harap korang x fikir la aku ni sombong. Aku miss korang gak. Relax2 ah. Nanti bila time result keluar kita jumpa jugak. Kan dari dulu aku selalu cakap friendship never die la bebeh!
Kasi ja aku duit,terus aku akan msg korang sampai kita x payah tidur ok?
XD

lalalalala..

Gracias por ser mi amigo. Espero que nuestra amistad durará para siempre
(Thanks for being my friend.I hope our friendship will last forever)
Aku belajar cakap spanish sekarang! Belajar dari cikgu internet. hahhahahha..
:)

0 Tempahan:

 
template by nadiasamz