Sabtu, 6 Disember 2008

Grand Dinner Form5

28 November 2008, aku dan kawan-kawan aku dah complete habis exam. Tp malang sekali kawan-kawan aku yang ambil paper account. Diorang exam 1 Disember 2008. Petangnya aku and kawan-kawan aku siap-siap habis punya cun sebab kami ada Grand Dinner untuk form 5. Aku nak kata maktab yang bayar semua,x juga sebab diorang pakai jugak duit gemilang SPM kami yang x habis tu. So, korang imagine ja lah macam mana kami kat hotel tu. Anyway, Grand Dinner tu buat di Hotel Holiday Villa, Alor Star Kedah. Aku x da apa nak komen pasal makanan. Semua ok ja. Yang pasti kami semua hampir menangis sebab sedih nak berpisah. Kebanyakkan daripada kami dah memang together dari form 1 lagi. Nak buat macam mana. Dah memang adat. XD










Aku harap aku x kan lost contact dengan kawan-kawan aku. Friendship never die bebeh!
Before nak masuk hotel ni,kami semua boleh shopping kat shopping complex sebelah hotel tu. Aku x bazir duit sangat sebab aku dah bazir duit aku semalam.

Cakap pasal semalam,aku lupa nak cakap aku keluar dating dengan adik angkat aku kat shopping complex tu juga lah. Aku macam nak jerit ja time jumpa dia. Wah,makin kacak la adik aku ni. Seriously la aku cakap. Kami jalan-jalan and buat ja lah apa kami rasa nak buat. Dia ajak aku tengok wayang,aku ok ja. Tp lepas tu dia x nak pulak dah. Bila aku tanya napa,dia cakap nanti dia x boleh sembang-sembang dengan aku. Hahahahha.. Sweet kan?

Aku bagi dia t-shirt Extreme masa time kami lepak kat secrete recipe. Dia terharu gila. Ala,biasala kan. Dia bukan ada kakak pun selama ni. Aku la orang 1st yang bagi dia hadiah baju. Memang style ah baju tu. Tp aku lupa nak snap baju tu. So,x boleh la nak tayang. Baju tu cantik sangat. New arrival beb!

Aku ingat dia datang jumpa aku semata-mata nk jumpa aku. Hahahhaha. Aku silap. Dia ada belikan aku barang. Beg ni memang cantik. Walaupun simple ja,tapi aku tau dia ikhlas la bagi kat aku ni. Aku berterima kasih gak la kat dia. Baik betul adik aku ni. Xkn aku nak cakap kat dia sebenarnya aku dah memang nampak beg tu kat mana. Dah beli dekat satu kawasan juga,mesti la aku nampak. Kawan aku memang berkenan gila dengan beg ni. Tp dia minat yang warna hijau punya. Tengok-tengok adik aku bagi aku pulak yang lebih kurang. Mana x jelez kawan aku tu. Sorry la Moon! XD
Memang sweet la adik aku ni. Sebab tu aku sayang dia gak! <3




0 Tempahan:

 
template by nadiasamz