Sabtu, 6 Disember 2008

SPM 2008




11 November 2008 woahhh! Hari yang paling menakutkan dalam hidup aku lepas mati. So, sesiapa yang umur macam aku korang mesti tau punya kita ada event apa kan? For your information, aku dan beberapa juta orang lagi nak start exam SPM 2008. So, before nak pergi dewan besar aku and kawan-kawan aku kena beratur depan foyer MRSM Pendang untuk cikgu bagi kata-kata semangat la lebih kurang. Hahahhahaha. Aku ok ja tapi getar dalam jiwa sanubari aku hanya Tuhan saja yang tahu. Lalalalla..
So, macam ni la muka aku before nak masuk dewan. Gambar ni baru aku tau rupa-rupanya kawan aku yang snap dengan fon dia before nak masuk dewan. So, aku pun ambil la gambar ni dari dia sebab aku nak tengok sikit muka aku yang konon-kononnya cool before masuk dewan. First paper SPM aku adalah Bahasa Melayu and the last paper pulak Physics. So, aku harap aku dapat la jawab exam ni dengan jayanya. XD

0 Tempahan:

 
template by nadiasamz