Rabu, 25 Februari 2009

Pelik x?

Semalam aku melawat mak ngah aku di hospital kerana telah menjalani pembedahan disebabkan period yang berpanjangan. Wah,mak ngah aku selamat dibedah dan bertambah-tambah sihat. Makan pun lalu. Hahahahha. Macam tak sakit pulak aku rasa. Haishhh,sori ya mak ngah. Saja jadi minah kepoh jap. Kami pun bersembang sakan la di hospital tu,mcm hospital tu bapak aku yang punya.

Dijadikan cerita pulak,selang beberapa katil mak ngah aku di wad 4 itu,ada seorang budak perempuan yang baru mencecah 14tahun. Dia telah menjadi mangsa kepada 14orang lelaki yang hanya memuaskan nafsu semata-mata. Bertindak seperti binatang. Setan yang bertopengkan manusia. Tapi,aku dengar-dengar cerita yang sebenarnya budak itu yang bersetuju untuk bekerja di dalam bilik. Huh? Siapa yang harus disalahkan ya? Aku serious x paham dengan perangai manusia sekarang. Masing-masing ada pemikiran masing-masing. Aku tertanya-tanya samada budak itu betul ka task paham apa yang dimaksudkan dengan bekerja di dalam bilik? &%$#^@!!

Sebagai seorang wanita,kita haruslah mempunyai harga diri dan bukan menjual diri. Aku harap-harap korang yang berada diluar sana tidak terjebak dengan maksiat macam ni. Ingat la weh,kita pun x tau bila end of the world. Aku harap-harap pintu hati manusia di atas muka bumi ini akan terbuka untuk segera bertaubat. Amin.

Alang-alang lepak dekat hospital tu,aku dengan kakak aku tidak lupa untuk menyuci mata. Agagagag. Ada seorang nurse ni. Cun ya amat! Aku rasa tergoda gak arr. Bukan nak kata aku ni suka perempuan,tp nurse tu memang hot! Aku ada la snap pixx dia beberapa keping kat handfon aku. Aku nak tunjuk muka dia yang cun tu,tapi aku takut korang nak rebut-rebut pulak nurse tu dengan aku. :O keh3!


So,aku x jadik nak tunjuk muka dia tuh. Yang pasti,dialah nurse yang paling cun dan hot yang pernah aku tengok. Semua pesakit kat dalam wad 4 tu macam pelik tengok aku dok snap2 gambar nurse tuh. Alah,macam aku buta. Pelawat-pelawat merangkap suami pesakit-pesakit kat situ pun dok skodeng nurse tu. Agagagaga.. Babai nurse. Aku harap nanti kita boleh jumpa lagi kat hospital tu. =)

14 Tempahan:

Unknown berkata...

huishhh.. online!
generic host!

NAZ berkata...

sekarang manusia bukan
pada rupa saja :)

tak sangka i.
u minat perempuan hahhaa

Nadia Samz berkata...

hahahahah.. geniric bapak kau!

naz,mana ada i sukew pmpuan. u jaat!
:O
cun tau ak nurse tu.
u patot tgk!
:)

NAZ berkata...

nak tgk nak tgk!

Nadia Samz berkata...

naz! mana bleh.
kang u larik g kar diew,i plak u tnggl.
agagaggaga..
cun oh.
seyes x tipu.
1st time i tgk pmpuan cun mcm tu.
:)

NAZ berkata...

hahhaa
u kat hati i.
dia kat mata i jer :)

Nadia Samz berkata...

yah!
jahat!
i btukar jadik super saiya baru u tau.
tipu3!
manyak skandal toi u neh.
keh3!!
XD

Tanpa Nama berkata...

btoi ka hg ceta 2 sai bdk pmpn 2?

Unknown berkata...

eja pun salah. sah kau cacat! wakaka.
i pun u suka kan lalink?
bila mau tidur dgn i lagi?
XD

Cob Nobbler berkata...

alaaaaaaaa...camtu i pun nak sakit gak la hehehe!

shafiq shukri berkata...

ceh kot!

Nadia Samz berkata...

laaa..
ingat aku tipu ka?
^^
up 2 u lah.
keh3!!

Nadia Samz berkata...

nami!
nurse 2 kat bahagian sakit puan la.
agagagag~

Nadia Samz berkata...

ceh? apa?
gila shafiq!
:O

 
template by nadiasamz