Khamis, 21 Mei 2009

War begin!

peperanganharusdimulakan


Misi belum berjaya. Cicak commando masih berlegar-legar di sekitar rumah! Tadi, cicak itu telah menyerang aku! Oh my gosh! Geli! Yekkk! Muntah. Melintasi atas kaki ku. Kalau aku dapat cicak tu,siap ar. Akan ku spray sehingga mabuk. Kurang ajo betol. Aku x suka cicak. Sampai kapan pun,aku x akan suka cicak. Cicak itu menyerang orang! Aku takut la shial punya cicak. Harap-harap kau dah mati kena lenyek dengan peti ais! Amin.



matikauvavipunyacicak

12 Tempahan:

Shazana Samaluddin berkata...

cicak best lah yunk. haha. lembik2 je. haha :)

naz berkata...

u patot lepaskan biawak u. kasi tangkap cincang2 goreng sambal belada:)

azwani berkata...

oh..

berperang ngn cicak upanya...

n penghargaan buat diriku..

kerna comment post anda..

weeeeeeeeeeeee!..

Nadia Samz berkata...

nana : cicak best? wat la u ni.
haha. lembik2 biar picit sampai mati. XD

Nadia Samz berkata...

naz : biawak x sama ngn cicak. haha.
cicak x kacak macam bewak,
ia x pandai possing! XD

Nadia Samz berkata...

wani : agaggagaga! lama x update blog la weh. XD

Sarah Samz berkata...

kisah lipas sewel yang yu spray smpai nak habis sebotol spray xmo cerita? hahahahaha. semua binatang2 tak mau yu keluar dr rumah ni kot. sbb tu diorg serang yu.

Nadia Samz berkata...

woo.
lipas tu?
dia asek kodek2 ja.
naek bosan ku lihatnya kodek2.
so,spray ja ah.
bhahahaa.

Sarah Samz berkata...

len kali amek masuk dalam blender la, buat es blended lipas plak~! sluppppp..

Nadia Samz berkata...

rasa macam pa waw kap ya.
;)

nisay berkata...

Wah cool gila rupa cicak tu hehe.

Nadia Samz berkata...

nisa: haha! lu kawen la ngn cicak ai tuh. ;)

 
template by nadiasamz