Sabtu, 21 Mac 2009

Kau tak diundang!

benci.kau.jerawat.

Aku ada jerawat di tapak kakiku. Hairan. X pernah-pernah aku mempunyai jerawat di tapak kaki. Yah! Aku pasti,itu merupakan jerawat. Pada awal pertumbuhannya di tapak kakiku,aku tidak dapat merasainya. Selepas beberapa lama,aku sudah mulai merasakan kesakitan sewaktu ku berjalan. Rupanya sama seperti jerawat di muka. Haha!

Aku sudah menyapu segala macam jenis ubat sapu. Termasuklah ubat jerawat muka kakakku yang sering aku pinjam. Ah,langsung tidak berkesan. Nampaknya aku perlu menunggu sehingga jerawat itu pergi dengan sendirinya. Datang tak dijemput,pulang juga tak dihantar lah.

Jerawat! Kau betul-betul mengundang masalah terhadap diriku. Sabar ja lah dengan sikap kau yang suka muncul dengan tiba-tiba dan juga pergi secara tiba-tiba. Pelik. Yang pasti,aku x suka pada jerawat. Kalau ada saja jerawat di muka,nak saja aku picit-picit sampai jerawat tu kecut. Tapi,kesakitan mengundang lah. Padan muka. Oh,mentang-mentang kau jerawat,kau fikir kau boleh serang aku bila-bila kau suka? Oh tidak. Maafkan aku jerawat. Aku tau kau hebat. Aku bukan kutuk kau,jerawat. Kau kena la terima hakikat yang I hate you!

Hah,aku perlukan pendapat korang semua. Betulkah kalau kita tegur jerawat orang lain,kita turut akan diserang dengan pertumbuhan jerawat juga? Sebenarnya,aku agak sokong dengan pernyataan itu sebab aku selalu saja menegur jerawat kakakku yang bertaburan dimukanya. Haha! Tapi hanya dalam hati tau. Adeyh. Nampaknya,jerawat memelihara jin dan toyol yang boleh mengetahui apa yang difikirkan oleh orang. Wow! Aku kagum dengan kau, wahai jerawat!

Apa-apa pun,jerawat,kau patut dibom. Haha! Aku tak pernah mengundang kau datang,dan aku amatlah senang hati untuk mengucapkan selamat tinggal kepada kau. Kaulah tetamu ku yang paling x diundang~ :O

12 Tempahan:

naz berkata...

i pun da disrang bertalu2 kat muka nie. wah dah la tak hensem dengan ksan2 hitam bertmbh tk hensem :((((

maybe kita rindu merindui kot hahaha.

Nadia Samz berkata...

hahah.
tapi jerawat i ada kat kaki.
lalalalala~

XD
rindu di kaki eh?
T_T

naz berkata...

haha
u tak tau ker ni fakta baru,
tanda2 mereka akan ditandang keluar
dari hati nie. thats mean clash hahha

Nadia Samz berkata...

haha!
:P

pandai2 je u.
wuekk.

nami o fish berkata...

laa ingatkan apende la.
ape kes la jiwa kacau.
rupa2nya jerawat kat kaki.

huhu..

p/s:cakap kat adik (nadira ek nama dia)..bgtau ijal...hahahaha!!

Nadia Samz berkata...

nami,adik dah balek asrama lah.
haha~

^^

i hate jerawat.

si.kejuh berkata...

huish!!
daku terpegun seketika..
jerawat di kaki..
ouh sungguh ajaib..
wahahah..
chill2 nnt2 blah la die uhh..
ekekek..

Nadia Samz berkata...

harap2 blah sekarang dowh.
O_0
sengsara idop.
:P

Sarah Samz berkata...

lek ar beb,nak period la tu..

Nadia Samz berkata...

period hotak ang.
period kuaq kot muka la beb!
XD

GeNeRaSi MaLaYSia berkata...

ada gk ek kes jerawat kt kaki..ni satu penemuan br ni..perlu dikaji ni..hohoho...

Nadia Samz berkata...

haha!
betol.
leh masok tb neh.
keh3~

 
template by nadiasamz