Rabu, 25 Mac 2009

Tidak Suka?

gelong.pelik.wuek.haha!


Kita sekarang berbicara tentang perkataan tidak suka. Bila aku cakap tidak suka maksudnya aku tidak selesa dengan sesuatu itu. Tidak suka tak bermakna benci. Susah lah kalau perkataan itu disalah tafsirkan. Seperti aku tidak suka kepada cicak. Tak bererti aku membenci sepenuhnya haiwan ciptaan Tuhan itu. Aku masih dalam golongan mereka yang mensyukuri nikmat yang telah diberikan Tuhan.

Aku cakap aku tidak suka. Huih. Masih juga ada manusia yang tidak faham-faham maksud aku ini. Bila aku cakap aku tidak suka,ada saja manusia yang berkecil hati. Macam mana aku nak explain yang sebenarnya aku tidak benci. Meluat pun tidak. Aku masih boleh menerimanya. Cuma,bila dah sampai ke tahap melampau,aku tak boleh tahan dah. Haha! So,bila sampai ke tahap itu,aku akan menjadi automatic mengeluarkan perkataan benci. Aku cakap aku benci. So what? Haha! ^^

Sekarang bila aku cakap aku benci,mulalah nak merajuk ataupun bermuram durja. Maaf yah. Dulu pernah aku beritahu bahawa aku tidak suka. Tapi kau langsung x ambil peduli apa yang aku cakap. Padan muka dengan kau lah. Bukan masalah aku pun. Aku dah benci. Kalau nak ubah benci itu dari hidup aku,kau patut ubahnya semasa ia masih di dalam golongan tidak suka.

Tunggu saja masa berlalu. Siapalah aku untuk membenci sesuatu itu dengan sepenuh jiwa raga. Aku benci kejap-kejap saja. Tapi,tidak suka itu masih tetap dikeluarkan oleh mulut aku ini. Sebab tidak suka means tidak suka la. Tak payah nak memeningkan otak aku lagi. Harap maklum ok. Haha! Chow.

9 Tempahan:

NAZ berkata...

macam ada orang melamar u jer. and u kata taknak lepastu dia katan nak jugak. and u still tunggu i ahahaha

Nadia Samz berkata...

haha.
naz perasan.
wuek.
:P

Tanpa Nama berkata...

adakah wanita atau lelaki yang cik nadia tak suka nie?

Unknown berkata...

cicak komando!

Unknown berkata...

adi, aku rasa-rasa aku tau kau ckp psl sapa kott...

Nadia Samz berkata...

ainina: haha! :P

Nadia Samz berkata...

ainina: haha! :P

Nadia Samz berkata...

hewan peliharaan.
ahaha~

Nadia Samz berkata...

sarasamz: sapa?? ^^

 
template by nadiasamz