Ahad, 19 April 2009

Menjadi gamer terhebat

hariyangindah


Semalam aku berfoya-foya bersama teman-teman sekolah rendahku yang terchenta. Dah lama aku x jumpa mereka-mereka itu. Tapi, aku boleh rasa macam aku agak kaku dan x banyak ngomong dengan mereka-mereka semua. Bukan kerana aku tiada idea untuk memulakan perbicaraan. Cuma, otak aku macam blank sebab aku kekurangan tidur. Pada semalamnya, aku tidur teramat sangat lewat daripada hari-hari biasa kerana sibuk bermain game. Haha! Biasalah,bila aku mula saja bermain game,aku tidak akan berhenti main. Malah,aku akan cuba untuk mempertingkatkan lagi skill game aku. Wawawaawa! Gila buat seketika. X_x

Mulanya, kami lepaking dekat Jusco Perda City. Pastu rasa macam x best ja. So, we decided to have fun dekat Queensbay. Memang best lah. Sebab dah lama sangat dah x keluar foya-foya macam ni. Merekalah teman-teman aku yang segilak sekepala semereng yang havoc! Actually, kawan-kawan aku nak tengok wayang cerita ‘Jangan Tegur’. Aku x beberapa minat sangat nak tengok wayang cerita melayu dekat cinema. Rasa macam x menarik perhatian sebab nanti mesti keluar tv jugak. Tapi,x pa ah. Aku nak try tengok cerita ‘Jangan Tegur’ tu. Nampak macam boleh layan.

Di dalam panggung:

Aku – berada dalam situasi yang tidak stabil. Memikirkan macam-macam. Menutup mulut. Menutup muka dengan bag aku bila ada adegan yang tak terduga. Jantung tercabut buat sementara. Nak menjerit tetapi otak masih terkawal dan waras. Jadi seperti siput. Sangat sejuk. Terkentot. Terpegang kepala orang depan aku. Entah macam mana boleh terpegang. Takut la kot. Hehe~

Pengakuan sebenar daripada aku :

Ok,senang cerita aku nak cakap yang aku agak x beberapa suka tengok cerita hantu. Tambah-tambah hantu melayu. Sebab otak aku ni sangatlah susah untuk melupakan sesuatu perkara. Nak bagitau yang aku rasa macam agak takut la jugak kalau berlaku dalam real life aku sendiri. Yalah, aku kan orang melayu. Aku harap-harap x jadik la macam tu dalam hidup aku. Woah! Mintak simpang. Tapi,cerita bunuh-bunuh, memang aku layan habis. Haha! Ini perkara yang paling jujur pernah aku mengaku di hadapan umum. ngaa~ ^^

Yang pasti,aku dah tengok cerita Friday The 13th! Yesh! Impian aku telah terlaksana. Best! Aku rasa puas sangat sebab cerita tu gila vavi ah. Potong kepala. Darah la. Terkoyak kulit la. Kulit terbakar la. Macam-macam beb. Sangat suka sama itu cerita. Kasara yang lanja. Wahahaha! Makaseh beb. =)

12 Tempahan:

Miraro berkata...

best nyeee kua ;)

Nadia Samz berkata...

sangat serunuk.

Shazana Samaluddin berkata...

eleh.. u mmg..
kuar mane penah nak ajak i :)

Unknown berkata...

thanks dkt our fren yang keluar with us gak sbb snggup nak tgk friday the 13th. haha. sbb that movie he didn't x buat kerja pkl 4 tu.

aku nak buku beb!

mana?

mana?

Unknown berkata...

tak payah la jd gamer terhebat ni.

ko nak jd mcm ......?
@_@

p/s : vaio merahhhhh menari-nari, to be, or not to be. :p

NAZ berkata...

semoga sentiasa ingatkan saya :)

Marlina Salleh berkata...

cis!!
ang tgok dlu cta 2!!
x adil btoi!!

Nadia Samz berkata...

nana: haha,i kuar ngn spare part la beb.
^^

Nadia Samz berkata...

sarah: buku dah dapat.
haha

Nadia Samz berkata...

naz: ingat aihh,mana leh lupa.
^^

Nadia Samz berkata...

marlyn: haha! besa ar beb.

Nadia Samz berkata...

sarah samz: aku bukan dia sebab dia ada tut! haha!

 
template by nadiasamz