Sabtu, 11 April 2009

Tagged by Farha

hidupkuwarnawarni


Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
Nyawa

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
Rantai shell kasara!!! :O

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Atas kapal

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Dengan shiapa dong?

Adakah kamu dilamun cinta?
Dilamun ombak

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Di kedai ikan bakar Langkawi. :)

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Komik

Apakah nama penuh kamu?
Nadia Samsudin

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Mamabapak

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Enrique Iglesias

Sebutkan 7 sabahat PALING rapat dengan anda?
Sangat ramai la

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Tidak smua.

Tempat yg paling seronok kamu mahu pergi?
Atas kapal pusing satu dunia

5 perkara tentang org yang tag kamu
Farha
# nice person
# kiut dowh
# sweet
# muda setahun ja dari aku
# dok penang gak sama ngn aku

Tag 5 orang

1. Marlina
2. Amir Acap
3. Ainina
4. Nawal
5. AHMAD NAZRI AZMI MOHAMMED ;)

12 Tempahan:

naz berkata...

haha! weh asal nama i besar? mcam i nie pelarian jer!! i rakyat malaysia ok

nami o fish berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nadia Samz berkata...

naz: haha! padan muka u.

Nadia Samz berkata...

nami: haha!farha excited nk jmpa u kot.
agagagagagga~

Farha Aly Tan berkata...

aduiii.
nami nie. adui..
org dh xtaw nk ltak nama siapa.
bsides btul la nk jmpa dia.
sbb dh knal2 tpi xjmpa. aduii. nk dlte la that quest :(
*smua org mcm salah fhm je*

Sarah Samz berkata...

jom culik enrique mau?

Nadia Samz berkata...

farha: hehe. no komen.

Nadia Samz berkata...

sarah samz: hahahahha! jum ah. gla vavi.

nami o fish berkata...

adeh...main2 je la farha oiii!!
semua dah berbalak berawek dah pun.
adei!

susah ati lak farha ni..hahaha!

Nadia Samz berkata...

nami: sabar2.keh3~masalah rumah tangga boleh di bawak bincang. agagaggaga!

Basuh Baju berkata...

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Tidak smua.

haha kalau malas membasuh baju, singgahla di basuh baju..kami boleh basuh..haha

Nadia Samz berkata...

basuh baju: haha! iya3~

 
template by nadiasamz