Sabtu, 18 April 2009

Sangat diperlukan

perlupertolongancemas


Hari ni aku nak mintak tolong sesiapa yang rasa nak tolong aku.

Ada la aku punya sahabat spesel kes yang fucking damn perangai macam hantu, paksa-paksa aku buat something. Aku dah bagitau kat dia yang aku xmau melalukan perkara terkutuk itu. Dia masih nak paksa-paksa aku. Masalahnya aku dah janji sumpah setia x mau buat.

Tapi dia tetap berdegil dan masih nak aku melakukannya. Setiap kali aku on saja YM,soalan yang sama diajukan kepada aku. Tidak! Aku masih dengan keputusan aku. Ada kalanya aku rasakan best jugak kalau aku melakukan hal itu. Bukannya ada sesiapa nak halang aku. Lagipun,bukan ada orang tengok pun. Haha!

Nak? Xnak? Aku masih berstatus : konpius!

Macam-macam perkataan yang dilemparkan kepada aku,apabila aku masih tidak memberi jawapan kepada soalan kau itu. Bila idea sudah muncul,nahas la aku spam ym kau dengan perkataan-perkataan aku pulak. Haha!

Maafkan aku ya nenek. Aku bukan nak kutuk kau. Saja ja mau post blog hari ni pasal kau. Sebab kau yang paksa aku buat benda tu. Kan aku dah cakap yang aku masih confuse. Petak atau bulat masih dalam kepala otak aku. Kau begitu pandai dalam bab-bab sastera.

Apa pandangan orang lain jika aku terima lamaran kau itu? Susah la. Aku dah mintak pendapat daripada orang-orang yang terdekat dengan aku. Mereka tidak berkata apa,malah membisu. Mestilah,dah aku tanya dalam hati. Mana ada orang nak jawab. Sebab aku fikir,ni masalah aku. Bukan masalah mereka. Baik aku selesaikannya sendiri. Aku rasa itu saja jalan yang terbaik buat aku. Aku perlukan masa untuk berfikir dengan lebih waras.

So,apa korang rasa URL yang sesuai untuk blog aku ni. Aku lebih suka jika nama aku dikekalkan. Susah betul aku nak cakap. Aku rasa,aku masih dengan keputusan aku kot. Aku x mau tukar yah nenek. Harap kau faham sebab nama aku HOT dari nama kau,nenek. Haha! Korang ada pendapat? Sila kentot di post ini. ^^

8 Tempahan:

Cob Nobbler berkata...

Nadia,this Tuesday jom lepak.Birthday I.ajak Kasaran dengan Kafarhan(kalau boleh).

I nak seberang ke Semenanjung Malaysia,first time keluar pulau dalam tahun ni.Leh kaaaaaan?

NAZ berkata...

lor be urself :) not myself :)

Unknown berkata...

nak tukar, tukar, tak nak tukar dah. haha. tepuk dada, sakit.. haha!

Shazana Samaluddin berkata...

ape jadi? tak paham. haha ;)

Nadia Samz berkata...

nami: u lanje ke? hoho.

Nadia Samz berkata...

naz: i pun x nk jadik u.

Nadia Samz berkata...

sarah: haha! aku tau.

Nadia Samz berkata...

nana: ^^
entah. merepek wat sementara waktu.

 
template by nadiasamz